Handelsbetingelser

Generelt
  • Disse betingelser gælder for dit køb af varer og andre ydelser på HEY Park ´ hjemmeside www.heypark.dk.
  • Hey Park er ejet og drives af Entertainment World ApS, Tlf.: 71960899. CVR-nr.: 400 86 706.
Priser
  • Alle priser er angivet i danske kroner valutakode DKK og inkl. 25% moms på alle ydelser og produkter.
Betaling
  • For at handle på www.heypark.dk skal du være fyldt 18 år og være i besiddelse af et gyldigt betalingskort, som vi accepterer.
  • På www.heypark.dk kan du betale med Dankort, VISA/Dankort, VISA Electron, VISA, MasterCard, Viabill og Mobile pay
  • Alle betalingstransaktioner gennemføres via det sikre betalingssystem Reepay Alle kortoplysninger transmitteres krypteret via en SSL kryptering (Secure Socket Layer).
Reklamation
  • Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
  • Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
  • Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
  • Er reklamationen ikke berettiget, skal du selv afholde fragtomkostningerne.
  • Vi gør opmærksom på at såfremt produktet skal ombyttes, kan Heypark.dk ikke garantere at du får tilsvarende model, men en model til samme værdi og stil.
  • Vores produkttekster er kun vejledende, og vi tager forbehold for fejl. Vi henviser altid til producentens hjemmeside eller informationen på produktet.

Varen sendes til:

Hey Park
Slotsgade 5, Gallerierne 1
3400 Hillerød

For at sikre dig en hurtig og god service vil vi opfordre dig til at tage et billede eller helst en lille kort video, der illustrerer fejlen eller manglen, og derefter sende billedet samt video med en detaljeret beskrivelse til info@heypark.dk

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav eller pakker sendt pr brev.
Alle retur pakker til os skal bestilles via retur portalen ellers modtager vi ikke pakkerne.
Dvs man bestiller sin retur label på vores returportal.

 

Fortrydelsesret
  • Du har som forbruger 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
  • Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har placeret din ordre.
  • Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved kontakt til kundeservice på info@heypark.dk  I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
  • Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
  • Vi forbeholder os retten til at sætte pengene tilbage til den bankkonto de kom fra. Skal der laves manuel overførsel tager vi et gebyr på 99 kr.
  • Bookninger kan ikke refunderes. Køber fraskriver sig retten til at få refunderet billetterne indenfor 14 dage efter købet jf. Lov om visse forbrugeraftaler § 17, stk. 2, herunder § 9, stk. 2, nr. 2a.
  • Battle Wars bookninger kan afbestilles senest 7 dage før afholdelse, med tilbagebetaling af det fulde beløb.
Viabill

Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer og herefter falder den rente- og gebyrfrie månedsydelse hver den 20. i måneden. Aftalen om betaling hos ViaBill bortfalder, når et køb fortrydes jf. forbrugeraftalelovens § 26.
ViaBill finansierer køb op til 2.000 kr.

Læs mere her: www.ViaBill.com/kredit

Levering
  • HEY PARK tilbyder hurtig og sikker levering af dine vare igennem GLS forsikrede pakker.
  • Alle vores leveringer sker med GLS, og alle produkter bliver sendt som pakker, enten omdelt eller til det valgte udleveringssted. Leveringen hos Heypark.dk koster 29 kr. pakkeshop og 49 kr. med omdeling. Ønsker du andre leveringsmetoder eller evt. afhentning skal du kontakte kundeservice for at aftale nærmere.
  • Leveringstiden er som regel 1 hverdag såfremt produktet er på lager, lagerstatus kan ses under alle modeller. Er pakken med dit produkt ikke ankommet i løbet af 5 hverdage bør du kontakte kundeservice, som hurtigt kan lokalisere pakken.
    Modtager du en beskadiget pakke, bør du tage et billede af pakken og undersøge dens indhold. Du kan derefter kontakte kundeservice, hvor I vil aftale, hvorvidt du skal have pengene retur eller modtage en ny vare.
    I tilfælde af at du har modtaget en pakke med forkert indhold, bør du kontakte kundeservice hurtigst muligt, hvor du kan få byttet indholdet til det rigtige.
    I tilfælde af at pakken har været åbnet, opfordrer vi til at du nægter at modtage pakken, da dette vil være speditørs ansvar. Modtager du pakken og opdager efterfølgende, at den har været åben, bør du straks derefter tage et billede og kontakte kundeservice. Når du kontakter kundeservice sikrer det en hurtig behandlingstid, hvis du har dit ordrenummer klar.
  • Hvis leveringstiden afviger fra standarden, vil det stå under den enkelte model. Leveringstiden afviger, hvis produktet ikke er på lager. Vi har generelt meget kort leveringstid på alle vores produkter. Kontakt kundeservice, hvis du har spørgsmål herom.
  • Vi sender til hele Danmark og alle ø’er. Ved ikke-brofaste ø’er gælder dag-til-dag levering ikke. Her kan leveringstiden variere op til 5 hverdage.
  • Ved forespørgsel kan der laves aftale om levering til andre EU lande end Danmark.
Returnering
  • Du skal sende din ordre retur til os via vores “retur portal ” vigtigt, uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
  • Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage og indpakning og alt der følger med.
Varens stand, når du sender den retur
  • Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.
  • Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
  • Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
  • Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
  • Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Personoplysninger
  • Vi indsamler og behandler personoplysninger om dig (herunder navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse, oplysninger om dine køb og betalingsdata), for at kunne opfylde aftalen med dig, for at kunne efterkomme dine anmodninger og for at kunne sende dig nyhedsbreve og markedsføring. Vi videregiver ikke dine oplysninger til tredjemand, medmindre vi er berettiget hertil, dog vil videregivelse kunne ske i forbindelse med en omstrukturering eller salg af vores aktivitet. Al behandling og videregivelse af personoplysninger vil ske i overensstemmelse med Persondataloven.
  • Den dataansvarlige er Entertainment Wolrd ApS , og du kan ved henvendelse hertil få oplysninger om, hvad der er registreret om dig. De registrerede oplysninger opbevares i 5 år i overensstemmelse med bogføringsloven.
0